meh sandar pada aku online


Siri ini memulakan tayangan di Slot Dahlia TV3 26 Februari 2017 mengantikan Cinta Roller Coaster. No Tags Be the first to tag this record.


Pin On News

Meh Sandar Pada Aku ialah drama adaptasi sebuah novel yang bertajuk Meh Sandar Pada Aku karya Aifa Batrisya.

. KARYA SENI STATUS NOVEL. Sinopsis sunting sunting sumber. MEH SANDAR PADA AKU.

-Afnan Tasneem Dia gadis yang ceria jujur cuma kadangkala lurus bendul tak bertempat. Meh Sandar Pada Aku. Season 2 of Meh Sandar Pada Aku.

Kehadirannya di institusi penyelidikan itu hanya sekadar memenuhi syarat kredit yang diperlukan untuk menyempurnakan pengajia. Tetapi semuanya berubah apabila dia bertemu dengan Afnan. Tetapi semuanya berubah apabila dia bertemu dengan Afnan.

Meh Sandar pada Aku. Tapi kalau dah kenal asyik nak menyakitkan hati sahaja buat apa. Find books like Meh Sandar Pada Aku.

Selangor Penerbitan Karyaseni Sdn Bhd 2013. Afnan Tasneem sedang menjalani latihan amali di sebuah pusat penyelidikan bagi menyempurnakan pengajiannya. Meh sandar pada aku satu lagi drama adaptasi novel yang akan ditayangkan di slot Dahlia setiap Jumaat Sabtu dan Ahad.

Press OK for the channel that you would like to purchase. Premiered on August 28 2017. Dr Syed Nadzhan hidup tanpa insan bergelar perempuan.

Setiap Jumaat sampai Ahad Kali ni Mira Filzah digandingkan dengan Alif Aziz. Sort Episode Number Ascending. Use the Live TV button on your remote or select Live TV from the Main Menu.

Drama ni adalah adaptasi dari novel Meh Sandar Pada Aku karya Aifa. Jam 7 malam semestinya di tv3. Doktor Syed Nadhan hidupnya tanpa insan bergelar perempuan.

Mulai 30 November 2016 Isnin-rabu 10 malam Terbitan. Adakah drama meh sandar pada aku ditayangkan selepas drama Mr Boss Miss Stalker yang hanya tinggal 5 episod lagi di mana episod akhir Mr boss miss stalker akan ditayangkan pada 4 Jun 2016Sama-sama. Expand You need to be logged in to continue.

2017 8 Episodes. Click Here to View Status and Holdings. Meh Sandar Pada Aku.

Meh Sandar Pada Aku. Login to be first. Siri ini memulakan tayangan di Slot Dahlia TV3 26 Februari 2017 mengantikan Cinta Roller Coaster.

Slot Dahlia TV3 Siaran. Aifa Batrisya Author Format. Novel karya Aifa Batrisya.

Press OK again to purchase and enter 6-digit pin to confirm Default PIN is 123456. Meh sandar pada aku. We dont have an overview translated in English.

Help us expand our database by adding one. Meh Sandar Pada Aku ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2017 arahan Emi Suffian di bintangi oleh Aliff Aziz dan Mira FilzahSiri ini memulakan tayangan di Slot Dahlia TV3 26 Februari 2017 mengantikan Cinta Roller Coaster. Disana bermulalah cerita pertemuannya dengan penyelia yang dianggap sombong dan spesis lelaki terancam.

Sipnosis drama Meh Sandar Pada Aku ep 10 merupakan sambungan dari episod 9. From the worlds largest community of readers. Meh Sandar Pada Aku Ep 10 Tonton Video Drama.

Goodreads members who liked Meh Sandar Pada Aku. Apakah kesudahannya bersama kita saksikan. Meh Sandar Pada Aku ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2017 arahan Emi Suffian di bintangi oleh Aliff Aziz dan Mira Filzah.

There are no discussions for Meh Sandar Pada Aku. Meh Sandar Pada Aku Episod 18Syed Nadzhan membesar membenci wanita kerana perceraian ibu bapanya. 1024 likes 1 talking about this.

Kata orang tak kenal maka tak cinta. Mengisahkan Afnan Tasneem gadis yang sentiasa ceria dan agak lurus bendul tidak bertempat. Subject Status Replies Last Reply.

Mengisahkan kehidupan Afnan Tasneem yang sentiasa ceria dan agak bendul yang tak bertempat membuat praktikal di sebuah pusat penyelidikan bagi menyempurnakan pengajiannya. Drama ini dibintangi oleh Aliff Aziz Sebagai Syed Nadzhan dan Mira Filzah sebagai Afnan Tasneem. Daripada Wikipedia ensiklopedia bebas.

Ada drama baru Mira Filzah nak keluar tv bermula 24 Februari 2017 di slot Dahlia TV3. Zeel Production Sdn Bhd. Di sana bermulalah cerita pertemuannya dengan Dr Syed Nadzhan.

This drama has two season where the first season with 20 episodes was aired on 26 February 2017 to 14 April 2017 in Slot Dahlia every Friday to Sunday and the second season with 8 episodes was aired on 28 August 2017 to 7 September 2017 in Slot Akasia at. Meh Sandar Pada Aku ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2017 arahan Emi Suffian di bintangi oleh Aliff Aziz dan Mira Filzah. Meh Sandar Pada Aku Episod 1Syed Nadzhan membesar membenci wanita kerana perceraian ibu bapanya.


Pin On News


Lawak Solo Ep 6 Watch Online Majalah Online Lawaksoloep6


Cik Cinderella Dan Encik Tengku Cinderella Novels To Read Online Novels To Read


Pin On News


Pin On News


Pin On News


تكسي رمضان 20 05 2020 Television Flatscreen Tv Tv


Pin On News


Pin On News


Pin On News


Split Tv Series Episod 12 Tamat Tv Series Series Drama


Meh Sandar Pada Aku Ep 11 Video Drama Online Majalah Online Mehsandarpadaakuep11 Tontondramamehsandarpadaaku Drama Sandaran


Pin On Movies


Pin On Fashion Clothes Women


Sepahtu Reunion Ep 2 Tonton Online Streaming Majalah Online Sepahtureunionep2 Tontonsepahtureunionfullonlinestreaming Reunion Live Hd Online


Pin On News


Rundo Awak 200 I Miss You 200 Can A Marriage Between Strangers Be Successful Zill Faezrul Iqbal Zul Ariffin An Arranged Marriage Married Couple I Miss You


Pin On Artist Favorite


Pin On Drama

Related : meh sandar pada aku online.